prve jedi s tartufi truffleat

LuxurEat: italijanska odličnost v svetu

Kariera v zasebnem bančništvu, preden se je preselil na kakovostno italijansko hrano. Roberto Ugolini, po 25 letih, preživetih v Aziji, se vrača v Rim z natančnim projektom: s katalogom inovativnih gurmanskih ponudb narediti italijansko odličnost dostopno celemu svetu.

Ugolini, blagovna znamka, ki je sinonim za odličnost v svetovni gastronomiji…

Izdelano v Italiji je naš DNK. To je tisto, zaradi česar smo v svetu ponosni.

Roberto Ugolini

Začel sem pred 14 leti z uvozom Made in Italy v Azijo in ko govorim o Made in Italy v kontekstu hrane in vina, mislim na dejavnost, osredotočeno na kakovost, odličnost, vrednote in okuse.

Na žalost, ko greš v tujino, je veliko ljudi, ki govorijo, da so Italijani, vendar je profesionalizem nekaj drugega. Za azijsko izkušnjo so bili značilni trenutki rasti in velikega zadovoljstva, vse do prihoda Covida, trenutka, ki je neizogibno prekinil ta trend in zaradi katerega sem »ponovno razmislil« o Italiji. Moj značaj me je vedno navajal na to, da negativne epizode služijo kot spodbuda za ustvarjanje novih idej in tudi v tem primeru se je zgodilo tako. Tako sem spremenil svoj pogled in ustvaril blagovno znamko, katere cilj je zamisliti, oblikovati in proizvesti v Italiji za prodajo v tujini tudi zahvaljujoč sodelovanju mojih sinov Giorgia in Williama, ki sta že vključena in delujeta na različnih trgih po vsem svetu. Govorimo o proizvodnji, ki temelji na prefinjenosti, na ponovnem odkrivanju starodavnih okusov, vrednosti naše hrane in našega izvora ter dodajanju tistega pridiha ustvarjalnosti, ki lahko dodatno pritegne surovino, ki je že sama po sebi velika vrednost. . “Ugolini” je naša nova blagovna znamka, ime, ki je preprosto za uporabo, zdaj velja za sinonim kakovosti za potrošnike in zanesljivosti za naše partnerje.

Veliko let v tujini, a vedno v ospredju italijanska duša.

S to izjavo se popolnoma strinjam. Ni presenetljivo, da zaradi 25 let odsotnosti iz svojega mesta nisem izgubil močnega rimskega naglasa. Zelo sem ponosen na to, da nikoli nisem dovolil potrošniku, da bi pozabil na svoje poreklo ali spremenil koncept poslovanja. V srcu sem ostal Italijan, ponosen, da sem prvi uvozil "pinsa romana" v Azijo, pa tudi, da sem svojim strankam dal razumeti pomen besede "tartuf", besede, ki je do takrat pomenila nekaj podobnega krompirju. Danes obstaja 15 podjetij, ki uvažajo tartufe v Aziji, a da bi temu proizvodu in podjetju dali prestiž mestni, ena od italijanskih odličnosti, je bil spodaj podpisani. In to z velikim ponosom.

Zdaj spet v Italiji, s kakšnimi projekti?

Danes sem manj mlad, kot sem bil pred 25 leti in nameravam ostati v svoji državi, tako da bom izkoristil vse izkušnje, pridobljene v teh 25 letih delovanja. Vsi naši izdelki so zdaj umeščeni pod eno blagovno znamko, imenovano "LuxurEat", korenino, ki jasno razglaša cilj, da bi naše odličnosti bile na voljo celemu svetu, najprej tartufi in kaviar, tudi zato, ker vsi ne vedo, da je Italija druga največja proizvajalka kaviarja na svetu. Katalog, sestavljen iz gurmanskih ponudb, ki prikazuje naš inovativni duh. Sedaj lahko napovem bližnjo objavo inovativnih izdelkov, kot sta kaviarjevo olje in sol, prava novost za gurmanski svet, poleg tega pa tudi izdelke s certifikatom Slow Food in nenazadnje bližnjo predstavitev kataloga, ki bo v celoti posvečen izdelkom. kosher.

Roberto, kaj je zate Made in Italy?

To je naš DNK. To je tisto, zaradi česar smo v svetu ponosni. Majhna država, ki jo v tujini dojemajo kot veliko. Pogosto bolj v tujini kot pri nas. Izdelano v Italiji, zlasti v živilskem sektorju, sta inovativnost in genialnost, dva dejavnika, ki najdeta svoj najboljši izraz v nenehnem iskanju pretvorbe že odličnih izdelkov v še boljše izdelke.

Intervju narejen za Edinstvena revija

Podobni predmeti