Panorama

Naša politika vračil in vračil traja 14 dni. Če je od vašega nakupa minilo 14 dni, ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.

Za vračilo mora biti artikel nerabljen in v enakem stanju, kot je bil prejet. Prav tako mora biti v originalni embalaži.

Različne vrste blaga ni mogoče vrniti. Pokvarljivih izdelkov, kot so hrana in sveži tartufi, ni mogoče povrniti.

Za dokončanje vračila je potrebna fotografija poškodovanega blaga.

Vračilo

Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo, da vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjeni artikel. Obvestili vas bomo tudi, če je bilo vaše vračilo odobreno ali zavrnjeno.

Če bo odobreno, bo vaše vračilo obdelano in kredit bo samodejno pripisan vaši kreditni kartici ali prvotnemu načinu plačila v nekaj dneh.

Pozna ali manjkajoča vračila

Če še vedno niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun.

Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice: lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno poslano.

Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa za obdelavo, preden je vračilo objavljeno.

Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na info@luxureat.com.

Predmeti za prodajo

Prodajni izdelki bodo povrnjeni skupaj s prodajno ceno.

Zamenjave

Artikle zamenjamo samo, če so okvarjeni ali poškodovani. Če želite artikel zamenjati za drugega istega tipa, prosim pošljite e-pošto info@luxureat.com in pošljite predmet na: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rim, Italija.

Pošiljanje vračil

Če želite izdelek vrniti, ga morate poslati na: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rim, Italija.

Stroške pošiljanja za vračilo izdelka nosi uporabnik. Stroški pošiljanja so nepovratni. Če prejmete vračilo, bo poštnina za vračilo odšteta od vračila.

Odvisno od tega, kje živite, se lahko čas, ki je potreben za prejem vašega nadomestnega izdelka, razlikuje.

Če vračate dražje izdelke, vam priporočamo, da uporabite sledljivo storitev pošiljanja ali kupite zavarovanje pošiljanja. Ne jamčimo, da boste prejeli vrnjeni artikel.

Potrebujete pomoč?

Pišite nam na info@luxureat.com za vprašanja glede vračil in vračil.